Юридическая консультация on-line Понедельник, 29.04.2024, 18:48:22
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта

Форма входа


Категории раздела
Консультации [31]


Получить WMR-бонус на свой кошелек!
  Яндекс.Погода
Главная » Файлы » Консультации

долг по коммунальным
02.03.2011, 11:37:43
   Для начала необходимо знать о сроке исковой давности, который согласно ст. 257 Гражданского кодекса Украины составляет три года. Таким образом, в судебном порядке возможно потребовать оплату коммунальных услуг за последние три года до момента подачи искового заявления в суд. Учитывая тот момент, что наши граждане зачастую очень легкомысленно относятся к таким платежках и попросту их выбрасывают. Отсутствие платежек у другой стороны означает по всей видимости только одно- то, как они работают. На своем личном опыте знаю, что работники таких предприятий ленятся выполнять свою работу, и требуют приносить квитанции. Либо как второй вариант-надеются, что вы второй раз проплатите потребленные и давно оплаченные услуги.
   Стаття 267. Наслідки спливу позовної давності
1. Особа, яка виконала зобов'язання після спливу позовної давності, не має права вимагати повернення виконаного, навіть якщо вона у момент виконання не знала про сплив позовної давності.
2. Заява про захист цивільного права або інтересу має бути прийнята судом до розгляду незалежно від спливу позовної давності.
3. Позовна давність застосовується судом лише за заявою сторони у спорі, зробленою до винесення ним рішення.
4. Сплив позовної давності, про застосування якої заявлено стороною у спорі, є підставою для відмови у позові.
5. Якщо суд визнає поважними причини пропущення позовної давності, порушене право підлягає захисту.

   А самое главное в борьбе с предприятиями, предоставляющими коммунальные услуги, знать свои права и их обязанности, которые определены Законом Украины "Про житлово-комунальні послуги". и если Вы являетесь добросовестным плательщиком, стоит изучить данный закон и договор, и требовать с таких предприятий выполнения ими своих обязанностей, а при необходимости в судебном порядке заставлять проводить перерасчет ненадлежаще предоставленных услуг (например, за неубранный зимой во дворе снег и т.д.).
   Стаття 20. Права та обов'язки споживача
1. Споживач має право:
1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг;
2) одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
3) на відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг;
4) на усунення протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг;
5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством;
6) на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї при відповідному документальному оформленні, а також за період фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених договором у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
7) отримувати від виконавця компенсацію в розмірі, визначеному договором, рішенням суду або законодавством, за перевищення нормативних термінів на проведення аварійно-відновлювальних робіт;
8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
2. Споживач має право на укладення договору з виконавцем відповідних послуг на профілактику, повірку, а також заміну або ремонт санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та засобів обліку, що вийшли з ладу.

   Стаття 21. Права та обов'язки виконавця
2. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;
2) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень;
3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;
4) надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
5) своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
6) розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
7) утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;
8) сплачувати споживачу компенсацію за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт у розмірі, визначеному договором або законодавством;
9) вести облік вимог (претензій) споживачів у зв'язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;
10) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини.
Категория: Консультации | Добавил: perejro
Просмотров: 1535 | Загрузок: 0

РАДИО
Бесплатная отправка смс:
Отправить СМС на БилайнОтправить СМС на Мегафон
Отправить СМС на МТСОтправить СМС на Теле2

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Ссылки на сайты

Copyright MyCorp © 2024
Увага! Інформація, розташована на даному сайті, призначена виключно для приватного використання в освітніх цілях. Ні власник сайту, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші фізичні або юридичні особи не можуть нести відповідальності за будь-яке використання матеріалів даного сайту. Зайшовши на сайт, Ви, як користувач, тим самим підтверджуєте повну і беззастережну згоду зі всіма умовами використання.